Pogoji poslovanja
www.likovni-material.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Biroprodaja d.o.o., PE Fedom, v nadaljnem besedilu prodajalec.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
V kolikor želite artikle, ki ste jih našli na spletni strani naročiti oz. videti njihove cene, se je potrebno registrirati.
Spletna stran je namenjena predvsem šolam, vrtcem, zavodom ter društvom in se uporablja izključno na teritoriji Republike Slovenije.
REGISTRACIJA
Kliknite na okence Registracija (desno zgoraj), točno vnesite zahtevane podatke in pošljite. Avtomatsko boste dobili e-mail, da ste se registrirali kot nov uporabnik. V roku 24 ur Vam bomo aktivirali dostop do spletne trgovine in sistem Vas bo o aktivaciji avtomatsko obvestili po elektronski pošti. Vaše uporabniško ime je enako elektronskemu naslovu s katerega ste se prijavili, geslo si izberete poljubno.
Telefonska številka, kot obvezen podatek pri registraciji, bo koriščena izključno le v primeru nejasnosti pri naročilu. V nobenem primeru pa ne bo uporabljena v reklamne namene.
NAROČANJE
Pri artiklu, ki ga želite naročiti (kupiti) kliknete na "voziček". S tem ste 1 kos željenega artikla dali v košarico. Če želite naročiti več kosov istega artikla, spremenite količino iz 1 na željeno količino in jo potrdite s klikom na znak . Spremenila se vam bo količina in avtomatsko se bo preračunala tudi vrednost nakupa. Stroški dostave se bodo nehali prištevati k naročilu, ko bo znesek nakupa presegel 60€. Artikel brišete iz naročila s klikom na znak .
Ko ste naročilo zaključili, kliknete "Potrdi". Odpre se Vam naslednja stopnja, kjer še enkrat vidite katere artikle in v kaki količini ste jih naročili. Prav tako vidite cene, vrednost nakupa, strošek dostave in končni znesek. Če ugotovite napako, jo še vedno lahko popravite.
V okence spodaj lahko vpišete svoje opombe (npr. barvne odtenke naročenih šeleshamrov ali barv; ime šole za katero naročate ali razred in podobno ...).
Preden kliknete "Potrdi nakup/naročilo", je potrebno okljukati okence, s katerim potrjujete, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in da jih v celoti sprejemate.
Ob kliku na okence "Potrdi nakup/naročilo", je bilo Vaše naročilo poslano na naš elektronski naslov. Istočasno ste tudi sami prejeli kopijo poslanega naročila na vaš elektronski naslov.
Kopije naročil ostanejo trajno shranjene na strežniku prodajalca.
Če ste ugotovili, da ste se pri naročanju zmotili, ali ste si glede česa premislili, nas nemudoma pokličite na telefonsko številko 02 566-97-60, da uskladimo naročilo.
Stranke, s katerimi že sodelujemo, lahko ohranijo že uveljavljen sistem naročanja in uporabljajo spletno trgovino le za pomoč kot katalog in cenik. Enako velja za nove stranke, ki jim je ljubše naročanje po telefonu ali po faxu.
Čeprav smo se trudili zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
CENE
Cene objavljene v spletni trgovini so v EUR z vključenim DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila. Prodajalec jih lahko spremeni brez predhodnega obvestila.
Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve naročila zaradi očitne napake pri vnosu cene. V takem primeru vas bomo o napaki pisno obvestili.
STROŠEK DOSTAVE
Dostava za naročila nad 60,00 € je brezplačna, za naročila manjša od 60€, se zaračuna strošek dostave v višini 4,90 € + DDV.
Minimalno naročilo, ki ga je možno naročiti je 15€ + stroški pošiljanja.
Pri osebnem dvigu blaga ni dodatnih stroškov.
Izjema za pošiljanje so šeleshamri in lepenka (zaradi velikega formata) in glina (zaradi velike teže). V kolikor stranka želi, da se ti artikli kljub temu pošljejo, se strošek pošiljanja posebej predhodno dogovori.
POŠILJANJE BLAGA
Blago se praviloma odpremi v roku od 1 - 3 dni. Blago dostavljamo v bližji okolici ali večja naročila s službenim kombijem, oddaljenim strankam ga pošiljamo s Pošto Slovenije ali z dostavno sližbo EKDIS.
PLAČILO
Pravne osebe (šole, vrtci, zavodi) plačajo blago na osnovi izstavljenega e-računa z odloženim plačilom, dodatnih stroškov ni.
Firme, samostojni podjetniki in društva plačajo blago pred izdobavo na osnovi izstavljenega predračuna, dodatnih stroškov ni.
Fizične osebe plačajo blago izključno pred izdobavo na osnovi izstavljenega predračuna, dodatnih stroškov ni.
Pri osebnem dvigu blaga, se račun poravna na blagajni podjetja brez dodatnih stroškov.
VRAČILO BLAGA
V primeru, da je prejeti paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Kupec in dostavna služba ob prevzemu izpolnita reklamacijski zapisnik, ki ga pošljeta na elektronski naslov pošiljatelja. Poznejših reklamacij zaradi mehanskih poškodb brez zapisnika, ne bomo upoštevali.
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki nabavijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artklov, prodajalcu sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po prevzemu blaga.
Odstop od naročila/pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: fedom@siol.net in poslan mu bo obrazec za odstop od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od naročila/pogodbe, mora blago nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini in obliki na svoje stroške (po zakonu) odposlati ali dostaviti prodajalcu v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila/pogodbe. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Sprejeli bomo samo pakete poslane brez odkupnine!
Vračilo kupnine bo realizirano v roku 7 dni od vračila paketa, izključno na kupčev transakcijski račun. Vračilo kupnine v gotovini ni možno.
Kupec nima pravice odstopa od naročila/pogodbe v primeru, ko je bil določen artikel izdelan namensko za njega oz. po točnih njegovih navodilih in kot tak ni več primeren za nadaljno prodajo.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lasnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
- če stvar nima lasnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu pa morala biti znana;
- če stvar nima lasnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil model pokazan le zaradi obvestila.
Rok za uveljavitev stvarne napake je 2 leti. O stvarnih napakah, ki ste jih opazili, nas je potrebno obvestiti v 2 mesecih od odkritja.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake podrobneje ureja zakon o varstvu potrošnikov: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah glede delovanja oz. poslovanja spletne strani www.likovni-material.si, se na nas obrnite preko e-naslova: fedom@biroprodaja.si ali preko telefona 02 566-97-60.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Na spletni strani je pri artiklih, ki imajo garancijo, to posebej navedeno v opisu artikla. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa.
PRITOŽBE IN SPORI
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se tudi zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in v korist potrošnika.
Kontakt v primeru pritožbe je možen preko e-naslova: fedom@biroprodaja.si ali preko telefona 02 566-97-60.
Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL&
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Prodajalec se zavezuje k zaupnemu in trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Ti bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalega potrebnega komuniciranja. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno protivirusno zaščito svojega sistema.